بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
18:48
یک شنبه 30 شهريور 1393

فوتبال، ورزشی است که در تمام دنیا زن، مرد، پیر و جوان را دور هم جمع می کند. لذت دیدن فوتبال، لذتی است که نمونه ی آن در ورزش های دیگر وجود ندارد. اگر شما از طرفداران فوتبال باشید حتما نام سری بازی های FIFA و همینطور سری بازی های PES  به گوشتان خورده است. بازی هایی که هرکدام مسیر جداگانه ای را در خلق هیجان فوتبال  برای طرفداران خود طی می کنند. سری بازی های FIFA  از سری بازی هایی است که هر ساله منتشر می شود و معمولا یک شبیه ساز واقعی از فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد و همینطور به شما ثابت می کند که برای خلق یک موقعیت گل چقدر تاکتیک های مختلف وجود دارد. FIFA 15 نام آخرین نسخه در حال ساخت از سری بازی های FIFA بوده که یک شبیه ساز کامل از دنیای فوتبال است.

3B7ihyz حمله آخر | پیش نمایش Fifa 15

تعداد بازدید از این مطلب: 437
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
18:31
یک شنبه 30 شهريور 1393

همان طور که می دانید دقیقا هفته پیش بود که یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این بازی  توانست نمرات متوسط رو به بالایی را دریافت کند و تاکنون نیز متای آن ۷۷ می باشد. همان طور که می دانید در سال ۲۰۱۳ در کنفرانس شرکت سونی گیم پلی جالبی از این بازی به نمایش درآمد. حال به تازگی سایت یوروگیمر مقایسه ای از نسخه ی منتشر شده این بازی با نسخه E3 آن منتشر کرده است که در ادامه می توانید جزئیات کامل آن را مشاهده کنید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/09/jpg-103.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 442
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
18:17
یک شنبه 30 شهريور 1393

سری بازی Resident Evil از نسخه چهارم به بعد، مسیری کاملا متفاوت را در پیش گرفت چرا که گیم پلی آن به طور چشم گیری، سبک عناوین شوتر اکشن را در پیش گرفت تا اینکه بخواهد همچنان مانند سه عنوان کلاسیک خود، ترس را در هواداران القا کند. این اکشن شدن اعتراضات هواداران را به مرور زمان در پی داشت و با Resident Evil 6 به اوج خود رسید. در این میان سری Revelations سعی کرد تا حدودی هواداران قدیمی را راضی کند و همینطور هم شد. پس از موفقیت این عنوان و نظرات مثبت منتقدین، Capcom تصمیم گرفت تا اینکه Revelations 2 را معرفی کند. حال آنها ادعای جالبی را در رابطه با این سری ارائه کرده اند که جزئیات آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--_PWa6vOR--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/esqrtyucty7fx6dw5sww.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 408
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
ZERO
18:11
یک شنبه 30 شهريور 1393

همان طور که می دانید اوایل ماه پیش حملاتی از نوع DDOS به شبکه Play Station Network شد و این شبکه را برای مدتی از کار انداخت. گروه هکر LizardSquad مسئولیت این حملات را به عهده گرفته بود. حال به نطر می رسد که این گروه باری دیگر حملات خود را آغاز کرده است. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

http://www.cisco.com/web/about/ac123/ac147/images/ipj/ipj_7-4/dos_figure_4.gif

تعداد بازدید از این مطلب: 504
ZERO
22:14
شنبه 29 شهريور 1393

تصاویر جدیدی از نسخه نسل هفتمی بازی WWE 2K15 منتشر شد که در واقع این تصاویر اولین نگاه به گرافیک این بازی بر روی کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 می باشد.

سه تصویر منتشر شده از این بازی چهار کشتی گیر را در هنگام مبارزه نمایش می دهند. این چهار کشتی گیر John Cena، Bray Wyatt، Shawn Michaels و Triple H هستند که از نظر جزئیات به خوبی روی چهره و اندام آن ها کار شده است.

81DTGd3kEyL  SL1500  اولین تصاویر از نسخه نسل هفتمی بازی WWE 2K15 منتشر شد

تعداد بازدید از این مطلب: 441
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
21:49
شنبه 29 شهريور 1393

استودیو بازی سازی United Front Games قصد دارد روز دوشنبه جزئیات بیشتری در مورد بازی Triad Wars منتشر کند. این خبر در وبسایت رسمی این استودیو منتشر شد.

http://playeressence.com/wp-content/uploads/2013/10/Sleeping-Dogs-9.png

تعداد بازدید از این مطلب: 428
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
ZERO
17:38
شنبه 29 شهريور 1393

استدیوی ۲K واقع در استرالیا تریلری را منتشر کرده که در آن بازیگران و سازندگان بازی Borderlands: The Pre-Sequel با هم در رابطه با چهار شخصیت قابل بازی موجود در بازی صحبت می کنند و احساسات و خاطره های خود را به صورت خوب، بد، خیلی بد و تحسین دیگران ابراز می کنند. شما می توانید این کلیپ را در ادامه همین خبر مشاهده کنید.

http://gamersinbeta.com/wp-content/uploads/2014/05/pre-sequel-gamersinbeta.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 376
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
ZERO
17:32
شنبه 29 شهريور 1393

استدیوی Cyanide در ادامه منتشر کردن تریلر های پی در پی خود یک تریلر دیگر از بخش گیم پلی بازی Styx: Master of Shadows منتشر کرد. این تریلر یکی دیگر از موارد گسترش یافته بازی است و در عین حال یکی از ویژگی های مفید فانتزی موجود در بازی برای نفوذ و مخفی کاری محسوب می شود. این توانایی چیزی نیست جز توانایی ساخت و احضار یک کلون! برای اطلاع از جزئیات و همچنین مشاهده تریلر با ما در ادامه خبر همراه باشید.

http://gamershonesttruth.com/wp-content/uploads/2014/06/styx-master-of-shadows-screenshot-05.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 329
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
ZERO
14:0
شنبه 29 شهريور 1393

ماه گذشته Crytek تأیید کرد که نسخه ای از بازی Ryse: Son of Rome با گرافیک پیشرفت کرده مانند پشتیبانی از ۴K، بافت های با رزولوشن بالا و افکت های سایه برای PC منتشر خواهد شد. اما Crytek در ماه های گذشته شاهد اخراج کارکنان خود بوده و طبیعتاً تمایل دارد مقداری از پول از دست رفته خود را احیا کند، به همین دلیل عرضه ی بازی Ryse برای PS4، کنسولی که بیش از ۱۰ میلیون دستگاه در سرتاسر جهان به فروش رسانده و پیشتاز در میان کنسول های نسل هشتم است، مفهوم بیشتری پیدا می کند.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/91JX31C81lL._SL1500_.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 420
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
ZERO
13:48
شنبه 29 شهريور 1393

سومین و قسمت پایانی بسته الحاقی the Lost Crown برای Dark Souls II قرار است در ۲۴ سپتامبر عرضه شود و از این رو استدیوی سازنده این بازی یعنی Bandai Namco از این بسته الحاقی منتشر کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/09/Snow-giant-creatures-feature-in-Dark-Souls-II-Crown-of-the-Ivory-King-screenshots-8.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 377
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر