بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
16:45
چهار شنبه 26 آذر 1393

چندی پیش به صورت رسمی شرکت معروف و پر طرفدار، راک استار، اعلام کرد GTA Online Heists که شامل ۲۰ ساعت گیم پلی جدید همراه با اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه جدید می شود در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/12/heists_gta_1.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 1168
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
11:8
جمعه 21 آذر 1393

اعضای Avalanche Studios که به عنوان خالقین بازی Just Cause 3 قلمداد می شوند، امروز یک سری تصویر جدید را از عنوان مذکور منتشر کرده اند. Just Cause 3 از گرافیک زیبایی بهره می برد و در این تصاویر، ما شاهد انفجارهای فراوانی هستیم. برای تماشای آنها با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/12/I25Oafr.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 1238
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
17:8
پنج شنبه 20 آذر 1393

در پنل ناتی داگ در مراسم PlayStation Experience که با حضور آقایان Frank Tzeng، Yibing Jiang، Colin Thoman، Ryan Trowbridge و Ashley Swidowski برگزار شد، نمایش هایی از پشت پرده فن آوری های به کار رفته در ساخت Nathan Drake (شخصیت اصلی بازی Uncharted 4) رونمایی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/12/Uncharted4_25.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 3269
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
12:35
پنج شنبه 15 آبان 1393

بازی Watch Dogs برای کنسول Wii U شرکت نینتندو ۲ هفته آینده عرضه رسمی خواهد شد و بلأخره این بازی پر سر و صدای شرکت یوبیسافت به دست دارندگان Wii U خواهد رسید. این در حالی است که Watch Dogs ماه هاست برای کنسول های سونی و مایکروسافت و کامپیوترها منتشر شده و حتی در مورد ساختن دنباله ای برای آن نیز صحبت هایی صورت گرفته است. حال تصاویری از نسخه Wii U بازی Watch Dogs منتشر شده است.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/11/watchdogs5.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 600
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
7:33
جمعه 18 مهر 1393

امروز، شرکت مایکروسافت، ناشر بازی Halo: The Master Chief Collection، تصاویری از یکی از نقشه های نسخه Halo 2: Anniversary، با نام Warlock منتشر کرد. برای مشاهده این تصاویر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/TMCC-Halo-2-Anniversary-Warlock-Firestarter.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 590
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
13:15
پنج شنبه 17 مهر 1393

به تازگی تعدادی دیگر از تصاویر مقایسه ای برای عنوان Resident Evil HD از سوی Capcom منتشر شده است. در ادامه مطلب با ما و این تصاویر همراه شوید و از تصاویر و پیشرفت های صورت گرفته لذت ببرید. همانند دفعات قبل، این بار نیز تصاویر “قبل” مربوط به نسخه Wii بازی در سال ۲۰۰۹ می باشد که خود عنوانی پورت شده از نسخه ۲۰۰۲ بازی بر روی GameCube بود. همچنین تصاویر “بعد” مربوط به نسخه PS4 این عنوان می باشد و نشان خواهد داد که این عنوان در این کنسول چه تفاوت هایی با نسخه قبلی خود دارد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/resident_evil_ps4-4.png

تعداد بازدید از این مطلب: 526
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
13:4
پنج شنبه 17 مهر 1393

مسلما بازی Call of Duty: Advanced Warfare یکی از بهترین و پر طرفدارترین شوتر های اول شخصی است که باید در سال ۲۰۱۴ منتظر عرضه آن باشیم. حال امروز پس از مدت ها انتظار بالاخره شروع به پیش فروش نسخه دیجتالی بازی کرد که در صفحه پیش فروش بازی در Xbox Store حجم این بازی پر طرفدار مشخص شد. برای مطلع شدن از اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/cod-advanced-warfare-xbox-one-hdd-space.png

تعداد بازدید از این مطلب: 550
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
11:46
جمعه 11 مهر 1393

به تازگی CD Projekt RED تصاویر زیبایی از عنوان خود یعنی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده است که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. در ادامه مطلب با این تصاویر همراه شوید. در این تصاویر مکان های مختلفی از بازی با صحنه هایی متفاوت وجود دارند که به خوبی اوج ظرافت در طراحی صحنه ها و محیط را نشان می دهند. لازم به ذکر است که این تصاویر در  Igromir Expo که در روسیه برگزار می شود به بیرون منتشر شده اند

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/The_Witcher_3-Wild_Hunt_Various_types_of_enemies_require_different_approach.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 540
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
13:55
پنج شنبه 10 مهر 1393

تولید بازی جنون سیاه که یکی بزرگترین و بهترین بازی های ایرانی محسوب می شود کم کم رو به پایان است و اطلاعات این بازی به مرور منتشر خواهند شد؛ امروز متوجه شدیم که ۸ تصویر از محیط های مختلف این بازی به همراه جزئیات کمی از داستان و اطلاعات در خصوص شخصیت اصلی منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/10L.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 733
ZERO
17:17
چهار شنبه 9 مهر 1393

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor برای کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر شده است و تعداد افرادی که این بازی را تهیه و تجربه می کنند و بازخوردهای آن ها در فضای مجازی هر روز بیشتر می شود. یکی از موارد قابل توجه برای افرادی که این بازی را بر روی PC انجام می دهند تفاوت بین کیفیت های بازی در تنظیمات مختلف است. به این ترتیب با تصاویری از بازی در حالت تنظیمات گرافیکی پایین، متوسط، بالا و بیشترین حد تنظیمات گرافیکی Ultra به مقایسه ی کیفیت های این تنظیمات می پردازیم.

2 مقایسه کیفیت های اجرایی مختلف Middle earth: Shadow of Mordor بر روی PC

تعداد بازدید از این مطلب: 2448
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر