بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
14:31
پنج شنبه 10 مهر 1393

سال ۲۰۰۲ بود که شرکت Firefly بازی به یاد ماندنی و بسیار زیبا Stronghold Crusader را برای کامپیوتر های شخصی روانه بازار کرد. این بازی خیلی سریع جای خود را در دل هواداران باز کرد و تبدیل به یکی از شیرین ترین خاطرات گذشته اکثر بازیکنان و طرفداران سبک استراتژیک شد.
اکنون بعد از گذشت ۱۲ سال، شرکت سازنده نسخه دوم این بازی را منتشر کرده تا مجدد خاطرات خوب گذشته بازیکنان از این عنوان زنده شود. اما آیا این عنوان به اندازه نسخه اولیه خود، قوی ظاهر شده است؟

http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2013/08/Stronghold-Crusader-2-07.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 534
ZERO
18:12
چهار شنبه 11 تير 1393

امپراطوری ها بر انداخته می شوند و امپراطوری های جدیدی شکل می گیرند. شوالیه ها می میرند و تاریکی حکومت خود را گسترش می دهد. سائرون ارباب تاریکی ها زمین هایی که انسان ها از MORDOR تصاحب کرده اند را پس می گیرد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/06/1121.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 737
ZERO
14:51
سه شنبه 10 تير 1393

با عرضه عناوینى چون Amnesia، بسیارى از سازندگان که قصد ساخت عنوانى در سطح اول را داشتند و در عین حال، تنها سرمایه ى خود را ایده ى خود مى دانستند، به نحوى موفق به یافتن راه خویش شدند. در ادامه ى راه، عناوینى موفق تر همچون OutLast، ثابت کردند که فقط عنوانى با بودجه اى هنگفت نمى تواند موفق باشد. پس از مدتى کوتاه، شاهد نزول این نوع بازى ها بودیم. Amnesia: A Machine for Pigs اوج این نزول محسوب مى شوند و با نسخه اول این سرى قابل قیاس نبود. پس از این امر، عناوینى با ایده هاى جدیدترى عرضه شدند که مى توان به Among the Sleep اشاره کرد. هر چند این عنوان نیز چندان موفق نبود اما توانست در این دنیاى متلاطم و پر از نوسان، نمراتى متوسط را کسب کند. پس از این همه عنوان مستقل، Daylight عرضه شد. عنوانى که ایده ى خاصى نداشت و هدف آن ترساندن دیوانه وار مخاطب بود. اما آیا Daylight توانست مخاطبان را راضى کند و ترس را به مخاطبان انتقال دهد؟

http://megagames.com/sites/default/files/game-images/DAYLIGHT.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 2466
ZERO
19:52
جمعه 6 تير 1393

فستیوال E3 2014 نیز به پایان رسید و تمامی شرکت ها و استودیوهای مطرح دنیا، عناوین در دست ساخت خود را معرفی کرده و به نمایش گذاشتند. تمامی شرکت ها سعی بر رو کردن برگ های برنده خود در این فستیوال داشته که با نمایش عناوینی انحصاری، تحقق این امر تا حدودی میسر شد و شرکت ها توانستند برتری خود را نشان دهند. در فستیوال امسال، نمایش های مختلفی را از اکثر سبک های بازی شاهد بودیم. از ادونچر گرفته تا عناوین نقش آفرینی. در این میان یکی از سبک هایی که مورد توجه عده زیادی از بازیبان قرار دارد، سبک مسابقه ای یا ریسینگ بوده که در فستیوال امسال نیز شاهد معرفی و نمایش چند عنوان از این سبک بودیم. یکی از عناوین مسابقه ایکه امسال همراه با معرفی شدن آن نمایشی از آن را هم مشاهده کردیم، عنوان Forza Horizon 2 بود که در انحصار شرکت مایکروسافت وپلتفرم های X360 و Xone قرار دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی بر تریلرهای منتشر شده از این عنوان بیندازیم.

http://media.bestofmicro.com/F/U/439914/original/ForzaHorizon2-1.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 616
ZERO
11:15
پنج شنبه 5 تير 1393

لهره از مرگ باعث می شود تا دستگاه عصبی بدنش، پیام های مرگ را به مغز انتقال بدهند؛ شاید فرار از معرکه، راهی برای زنده ماندن باشد؛ دل بیابان را می درد و راهی برای فرار می جوید؛ موسم دیدار با حضرت عزرائیل فرا رسیده است؛ او می پندارد که از مهلکه جدایی جسته است؛ بی خبر از آن که تک تیرانداز،  سوادی مرگ را به سمت او شلیک خواهد کرد؛ تک تیرانداز دست را به اسلحه خود می برد و با زبدگی هر چه تمام تر کار فرد خوف داشته از مرگ را به فرجام خود می رساند. دنیای گیم آرزو های نامتعارف شما برای انجام برخی کارها که خلاف قوانین طبیعت و جامعه است را فراهم آورده؛ شما می توانید خواسته شیطانی و جنون انگیز خود را به فعلیت برسانید.

http://androidbests.com/wp-content/uploads/2014/06/Sniper-Elite-3-Afrika.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 617
ZERO
19:14
شنبه 31 خرداد 1393

Media Molecule با ساخت LittleBigPlanet نشان داد که خلاقیت تا چه حد می تواند در بازی های ویدیویی فراتر رود. از همان ابتدا این بازی بی نظیر تبدیل شد به یکی از مهم ترین فرانچایز های PlayStation و یکی از محبوب ترین بازی ها نزد بازیبازان. نسخه ی دوم حتی پا را از این فراتر گذاشت و ایرادات نسخه ی اول را برطرف کرد تا کاری کند که هر سال عطش PS بازان برای تجربه ی بازی با شخصیت دوست داشتنی سیاره ی بزرگ کوچک بیشتر و بیشتر شود. حال در E3 2014 صبر منتظران به سر رسید و LittleBigPlanet 3 در کنفرانس پر از سورپرایز سونی با یک نمایش فوق العاده معرفی شد. منتها با یک فرق نسبت به نسخه های پیشین؛ ساخت این نسخه این بار توسط Sumo Digital صورت گرفته است. به ما همراه باشید تا به تحلیل و بررسی نمایش این بازی بامزه در E3 2014 بپردازیم.

original دنیایی از جنس خلاقیت | تحلیل نمایش LittleBigPlanet 3 در E3 2014

تعداد بازدید از این مطلب: 688
ZERO
1:18
شنبه 31 خرداد 1393

دیده شده که بسیاری از گیمرهای ایرانی اطلاعات کافی در مورد بازی های کامپیوتری ندارند. خیلی از این افراد حتی نمی دانند پیکسل آرت (Pixel Art) چیست ، فقط می دانند که این نوع گرافیک از بازی ها در بازی هایی که در کنسول های قدیمی مانند سگا و … استفاده شده است.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/01/7.png

تعداد بازدید از این مطلب: 2295

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر