بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
13:21
دو شنبه 24 شهريور 1393

چند وقت پیش بود که شرکت Bandai Namco، با انتشار تریلری از بازی Tekken 7، این بازی را به صورت رسمی معرفی کرد و همینطور این را هم اعلام کرد که، بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته می شود. مدتی پیش هم، Bandai Namco اعلام کرد که بازی در مراسم Namco Sugamo به نمایش در می آید. حال امروز همین شرکت، اعلام کرده است که در چه مکان هایی بازی تست یا آزمایش می شود. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

http://gamefast.cz/wp-content/uploads/2014/07/64a64243d08b676fd1a9ef6a1ebe295e.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 325
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
11:49
دو شنبه 24 شهريور 1393

کمتر از ۱۰ روز دیگر بازی شبیه ساز فوتبال ساخته شده توسط EA Sports یعنی FIFA 15 منتشر می شود و هرچه به تاریخ عرضه بازی نزدیک می شویم، اطلاعات جدید به همراه تریلرهای جدیدی از بازی در فضای مجازی منتشر می شود. پیرو اعلام ۵۰ بازیکن برتر این بازی که توسط EA Sports صورت گرفت، حال اسامی ۲۰ بازیکن سریع FIFA 15 به همراه تصاویر مربوط به اطلاعات پایه این بازیکنان در وبسایت رسمی EA Sports منتشر شده است.

http://www.ps4fans.net/wp-content/uploads/2014/09/fifa-15-pic2.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 528
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
11:43
دو شنبه 24 شهريور 1393

همانطور که در جریان می باشید بازی Destiny چندی قبل روانه ی بازار شد که از فروشی فوق العاده و بازخورد هایی تقریبا مثبت برخوردار گشت. اما اینطور که پیداست  Bungie در نظر داشته است تا چند نشانه از عناوین موفق پیشین خود را در این بازی قرار دهد زیرا طبق اطلاعات به دست آمده نشانه هایی از Master Chief در دنیای Destiny نیز وجود دارد.

halo master chief helmet Master Chief در دنیای Destiny نیز شما را تنها نمی گذارد!

تعداد بازدید از این مطلب: 359
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
11:21
دو شنبه 24 شهريور 1393

همان طور که خبر دارید یکی از مورد انتظار ترین عناوین امسال چند روزی است که منتشر شده است و تاکنون توانسته فروش خوبی نیز داشته باشد و بازیکنان نیز از آن راضی می باشند. تمام این ها نشان می دهند که استودیو Bungie کار خود را به خوبی انجام داده است و می داند که نیاز بازیبازان چه می باشد. در این بازی شما می توانید از سه کلاس موجود در آن استفاده کنید. این سه کلاس عبارتند از : Titan , Hunter , Warlock . در ادامه شما می توانید قابلیت ها و ویژگی های کامل این سه کلاس را مشاهده کنید.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/09/2601339-hunter-gif.gif

تعداد بازدید از این مطلب: 462
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
11:18
دو شنبه 24 شهريور 1393

چندی قبل آقای Paul Rustchynsky کارگردان Driveclub اعلام کردند میانگین زمان بارگذاری این بازی چیزی در حدود ۱۰ ثانیه می باشد. اما ایشان امروز در Twitter بیان کرده است زمان بارگذاری بازی سریع تر از آن چیزی است که هواداران تصور می کنند می باشد و این زمان حتی تا پنج ثانیه نیز کاهش می یابد که این موضوع در جای خود قابل توجه است

http://www.pixelsforbreakfast.net/wp-content/uploads/2013/10/drive-club.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 360
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
11:3
دو شنبه 3 شهريور 1393

به تازگی اسکرین شات ها و کانسپت آرت های جدیدی از عنوان Assassin’s Creed : Rogue منتشر شده است که قهرمان این نسخه یعنی Shay Patrick Cormac را در جدال با اساسین ها به تصویر می کشد. همچنین کانسپت آرت های منتشر شده نیز نما های زیبایی از قطب شمال را نمایش می دهند.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/08/ACRG_Concept_Art_01.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 766
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
15:39
یک شنبه 2 شهريور 1393

روزی که موشک اصابت کرد که شاید به نظر آخرین روز می آمد، اما این طور نبود. روزی که خورشید برای همیشه با ما قهر کرد، آخرین روز ما نبود. هیچ کس نمی تواند ما را به آخر خط برساند. هیچ کس نمی تواند، باعث سرنگونی ما شود. هنوز هم می توان زندگی کرد و می توان برای بازگشت به روزهای خوش جنگید. شاید آسمان آبی سابق ما رنگ خاکستری به خود گرفته باشد، اما آسمان دل های ما هنوز آبی است و هنوز روشنایی و طراوت در آن موج می زند. مسکوی دوست داشتنی ما دیگر زرق و برق پیشین را ندارد، اما ما هنوز زنده ایم و برای بهتر زیستن تلاش می کنیم، حتی اگر رسیدن به این امر انرژی زیادی به طلبد و ما مجبور باشیم تمام عمرمان را وقف این کار کنیم، ارزشش را دارد. دشمنان بی شماری در این راه جود دارند که کار ما را سخت تر می کنند، دشمنانی که هر یک به نوبه خود خواهان براندازی ما هستند، خواهان مرگ ما اما باید بدانند، این آخرین روز ما نیست.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/08/Redux_Pack_flat_rgb.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 455
ZERO
9:37
شنبه 1 شهريور 1393

PS4 و Xbox One از زمان عرضه فروش بی سابقه ای داشته اند، و این در حالی است که حتی یکسال از عرضه این کنسول ها نمی گذرد. مطمئنا متوجه شده اید، که در Gamescom و E3 تمرکز Microsoft و Sony بر روی بازیها بوده است. بنظر می رسد که در چند ماه اخیر بیش از اندازه بر روی بازیها تاکید شده است.

http://game-insider.com/wp-content/uploads/2014/06/maxresdefault.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 233
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
20:28
جمعه 31 مرداد 1393

احتملا شما نیز تاکنون تصاویر و ویدئوهای بسیاری را از بازی NBA 2K15 شاهد بوده اید اما این سوال برایتان پیش آمده است که برای تجربه آن روی PC به چه سخت افزاری نیاز پیدا خواهید کرد؟ سازندگان جواب شما را داده اند و می توانید از جزئیات آن در ادامه مطلب مطلع شوید.

https://downloads.2kgames.com/2k/staging/datastore/1184-nba2k15_preorder_module5_FLAT.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 357
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
20:19
جمعه 31 مرداد 1393

در کنار انتشار تریلر احساسی و کاملا درد آور که سفر Clementine را نشان میداد، تاریخ انتشار بازی مشخص شده است. واقعا این تاریخ انتشار زودتر از آن چیزی بود که ما فکرش را می کردیم. کجا هستی؟ به کجا میروی؟ با چه افرادی آشنا خواهی شد؟ چه کسی زنده خواهد ماند؟ چه کسانی به تو کمک می کنند؟ چه کسی بیشتر زنده مانده است؟ این ها سوالاتی است که همه ما در سفر با Clementine دوست داریم از او بپرسیم. ان کودک در این جاده پر پیچ و خم باید در مقابل زامبی ها مقاومت کند.

http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20131029204028/walkingdead/images/1/1c/WDG_S2_Vertical_Cover.png

تعداد بازدید از این مطلب: 367

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر