اطلاعات جدیدی از عنوان Freedom Wars منتشر شد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
18:46
سه شنبه 10 تير 1393

بسیاری عنوان Freedom Wars را بزرگترین عنوان کنسول دستی سونی، یعنی PS Vita می دانند. این عنوان هفته ی گذشته برای کشور ژاپن منتشر شد. حال وبلاگ رسمی سونی و Playstation اطلاعاتی در مورد این بازی، برای طرفداران آن در کشورهای غربی منتشر کرده است. کسانی که در کنفرانس سونی در رویداد E3 شرکت کرده بودند توانستند این بازی را از نزدیک تجربه کنند و بخش چند نفره ی آن را بازی کنند. این بازی قابلیت بازی دونفره ی همزمان را خواهد داشت و خط داستانی آن بسیار پر محتوا و کامل خواهد بود. Junichi Yoshizawa,تهیه کننده ی استودیو ژاپنی سانده ی این بازی در مورد آن گفته است: ” عاقبت هفته ی گذشته موفق شدیم که این بازی را در ژاپن منتشر کنیم. حال برای شادی موفقیت این عنوان، می خواهم لحظه ای را به طرفداران این بازی در آمریکای شمالی اختصاص بدهم و با آنها صحبت کنم. من بازی Freedom Wars را ساختم تا به رویایم رسیده باشم. هدف من ساخت یک بازی برای کنسول دستی PS Vita بود که بتواند از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه استفاده کند. این دستگاه به ما اجازه می داد که بازی را تحت شبکه و یا به صورت آنلاین انجام دهیم. سونی همیشه با نو آوری های خلاقانه ی خود شناخته می شود و پلتفرم Playstation هم از این قاعده مستثنی نیست. ما می خواستیم یک بازی بسازیم که بتواند از نظر اجتماعی طرفدارانمان را به هم نزدیک کند و بتوانند به صورت چند نفره و در کنار هم خط داستانی این بازی را به پیش ببرند. به همین منظور تصمیم به استخدام تعدادی از بهترین بازی سازان ژاپن گرفتم. کسانی که پیش از این بازی های بزرگی را ساخته اند. به همین منظور از دو استدیو بزرگ Shift و Dimps برای این کار کمک گرفتم و وظایف را بین این دو استودیو تقسیم کردم. طراحی گرافیکی بازی، طراحی کارکترها و داستان اصلی بازی به استودیو Shift سپرده شده و استودیو Dimps وظیفه ی کد نویسی های این بازی، از جمله کد نویسی های گرافیکی آن را بر عهده دارد. روند همکاری بین این دو استودیو بی نظیر بوده است و بازی Freedom Wars ای که این دو استودیو به کمک هم ساخته اند چند ویژگی خاص دارد.

  • داستان بی نظیر و بسیار زیبای آن که در مورد زندانیانی است که برای یک میلیون سال محکوم به زندان شده اند و باید برای آزادی خود تلاش کنند.
  • هدف این بازی تنها مبارزه و کشتن حریفان نیست و شما باید برای آزادی مردم و نجات آنها تلاش کنید. شما می تواند از طریق بازی چند نفره ی آنلاین و شبکه ای مسئولیت خود را میان دوستانتان تقسیم کنید.
  • مبارزات مسابقه ای که در آن می توانید به عنوان منطقه ی تحت مالکیت خود شرکت کنید.”

http://community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/314436i1A72BF6923C29E61/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1


تعداد بازدید از این مطلب: 433
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
بازدید : 433

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر